sobota, 4 października 2014

Sałatka z pomidorów i zielonej papryki

Sałatka z pomidorów i zielonej papryki...
Kosteczki soczystych pomidorów.
Chrupiąca, zielona papryka.
Drobno posiekany szczypiorek wraz z dymką.
Polane olejem i oprószone słodką papryką.
Pyszny dodatek do dania głównego.
Smacznego!
 Składniki:
  1. 2 duże pomidory;
  2. 1 średnia, zielona papryka;
  3. 2 cebulki dymki wraz ze szczypiorkiem;
  4. 1 łyżka oleju;
  5. 1 płaska łyżeczka słodkiej papryki;
  6. Sól;
  7. Pieprz.


Sposób przygotowania:
  1. Pomidory umyć, osuszyć, pokroić w kostkę.
  2. Paprykę umyć, osuszyć, oczyścić  z nasion, pokroić w kostkę. Dodać do pomidorów.
  3. Cebulki dymki wraz ze szczypiorkiem umyć, osuszyć, drobno pokroić. Dodać do sałatki. Wymieszać.
  4. Do sałatki dodać olej, słodką paprykę. Wymieszać.
  5. Przyprawić solą i pieprzem do smaku. Wymieszać.
  6. Podawać bezpośrednio po przygotowaniu.
SMACZNEGO!


Uwagi do przepisu:
  1. Z dodatku oleju można całkowicie zrezygnować, lub zastąpić go oliwą.
  2. Pomidory można sparzyć (pomidory naciąć na czubku w krzyż, zalać wrzątkiem, tak aby zakrył pomidory i odstawić na 10 minut) i obrać ze skóry.
Źródło przepisu: Wielkie Żarcie.



3 komentarze :

  1. prosta, smaczna i szybka w wykonaniu. dobra mieszanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam przed chwilą ,kupiłam wczoraj zieloną paprykę w promocji i chciałam jakaś sałatkę z nią zrobić.Od siebie dodałam liście szpinaku,które mi zostały i wyszła lekka zdrowa,idealna na gorące letnie dni sałątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. I co ważne,zapomniałam dodać,robi się ją ekspresowo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... >